23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

En provokation af dagligvarekæderne

Dagligvareleverandørerne (DLF) har netop annonceret en plan om at etablere deres eget salgsmarked på nettet, men Per Bank, topchef i Dansk Supermarked, som står bag kæderne Netto, Føtex og Bilka, er i tvivl om, hvorvidt foreningen vil gøre alvor af sagen, eller om det blot er en provokation.

Jens Visholm, fooddirektør i Coop, der driver Superbrugsen, Dagli' Brugsen, Fakta, Kvickly og Irma, er enig med Per Bank, og er uenig i manglen på nye innovative produkter fra leverandørerne.

Det skriver Børsen.

Han påpeger i den forbindelse, at SuperBrugsen i øjeblikket søger 500 nye lokale leverandører som led i en plan om at tilbyde flere lokalt producerede varer.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14